Eindelijk is het zover! Dag 1 ! - Reisverslag uit Westerblokker, Nederland van Stijn Berends - WaarBenJij.nu Eindelijk is het zover! Dag 1 ! - Reisverslag uit Westerblokker, Nederland van Stijn Berends - WaarBenJij.nu

Eindelijk is het zover! Dag 1 !

Door: Stijn

Blijf op de hoogte en volg Stijn

04 Juni 2014 | Nederland, Westerblokker

Ongeveer 4 a 5 uurtjes geslapen vannacht. Kitt maakte me wakker met een heerlijke, zelfgemaakte smoothie :) .
Tiny lekker gapend en zich uitrekkend naast ons.....m'n lieverdje... god , wat zal ik haar missen..
En Kitt.....dat wordt serieus huilen straks. Maar goed...
Eerst maar s zien of we op tijd (door de spits) op Schiphol kunnen komen, want om 9 uur staat de cameraploeg van de Boeddhistische omroep er ook om de laatste opnames van me te maken voor mijn vertrek :) !

En dan....is het afscheid nemen.....
En begint mijn grote , grote avontuur !!
Buen Camino Stijn.....

  • 04 Juni 2014 - 06:47

    Naatje:

    Lieve lieve Stijn.....
    Ik wens je alle geluk, liefde, kracht en inspiratie de komende tijd!
    Ik zal je volgen tijdens je reis en als je terugkomt gaan we écht
    Afspreken!!!!
    Dikke dikke kus en knuffel, naatje

  • 04 Juni 2014 - 07:24

    Dorothe:

    Veel suc6 en je gaat het redden
    Zal je volgen op deze blog xxx

  • 04 Juni 2014 - 08:26

    Erwin:

    Lieve STIJN.

    Ik heb je nog niet mogen ontmoeten, maar ik voel dat we toch wel een lijntje hebben. Als je begrijpt wat ik bedoel.
    Ik wens je een hele fijne, gezonde, mooie, lieve en zeer leerzame tijd toe. Ik hoop je tussenin nog eens te spreken.

    Ik vraag je om bij jezelf te blijven. Mooie mensen te ontmoeten. Alles te zien en te voelen. Niks te vergeten, zeker jezelf niet.

    De thuisblijvers blijven aan je denken.

    Xxx Erwin.

  • 04 Juni 2014 - 13:12

    Kitty Karsten:

    Lieve Stijn,

    Ik ben weer thuis en heb eerst maar eens een flink stuk met de hond gelopen.
    Afscheid nemen valt niet mee, ook voor mij niet.
    Maar met alle liefde , wijsheid en kracht die je in je hebt, gaat het je lukken, deze zielereis tot een fantastische verrijkende ervaring te mogen ontvangen.
    Ik hou van je ,ben bij je,denk aan je!

    Liefs Kitty.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stijn

Actief sinds 03 Juni 2014
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 3849

Voorgaande reizen:

04 Juni 2014 - 17 Augustus 2014

El Camino Frances!

Landen bezocht: